روش پروتز لب

روش پروتز لب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 433 | نویسنده : |

اگر به دنبال لب های بزرگتر هستید، جراحی پروتز لب می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در این حالت از تزریق چربی برای بهبود ظاهر و حجم لب ها استفاده می شود و علاوه بر این، این درمان ممکن است مشکل زیبایی لب را برجسته کند، مانند موارد زیر:

  • لب های نازک
  • لب های پهن
  • ترک دور لب
  • عدم تقارن لب ها
  • خطوط ایجاد شده برای سیگار کشیدن

سطوح
تکنیک های پروتز لب با تزریق ژل را می توان به سرعت در مطب پزشک بدون نیاز به بستری انجام داد. لیپوساکشن یک استثنا است، زیرا این درمان بزرگ کردن لب نیاز به برداشتن تکه های کوچک چربی از سایر قسمت های بدن (لیپوساکشن) قبل از استفاده از آن برای تزریق برای بزرگ کردن لب ها دارد که تزریق چربی به لب ها کمی بیشتر طول می کشد. تزریق ژل است.

مرحله 1
متخصص پوست ظاهر لب ها و پوست شما را به دقت بررسی می کند و اطراف لب ها را بررسی می کند تا با تزریق ژل و چربی، لب ها را بزرگ کند.

گام 2
معمولاً نقاط استراتژیک روی لب ها مشخص می شود تا به عنوان راهنمای تزریق ژل لب و بالم لب در تقویت لب استفاده شود.

مرحله 3
محل های تزریق ژل و لب با مواد ضد باکتری تمیز می شوند و معمولاً برای راحتی بیشتر بیماران حساس از بی حس کننده موضعی استفاده می شود. در برخی موارد، خود ژل حاوی یک ماده بی حس کننده است. اما در سایر موارد فرآیند برجسته سازی، در صورت نیاز باید از ماده بی حس کننده به طور جداگانه در محل تزریق استفاده شود.

مرحله 4
پروسه بزرگ کردن لب با تزریق ژل به لب مشابه فرآیند تزریق چربی لب در هر مکان تنها در چند دقیقه است، بنابراین کل درمان زمان کوتاهی خواهد برد.

مرحله 5
پس از تزریق به لب، هرگونه رد باقی مانده روی صورت برداشته می شود و ممکن است از یخ برای کاهش هر گونه ناراحتی موقت یا جزئی استفاده شود.

روش
روش پروتز لب
بزرگ کردن لب به چندین تزریق نیاز دارد تا فیلر در جای خود پخش شود و حجم و بزرگ شدن لب ها افزایش یابد. هنگامی که از فیلرهای خاصی استفاده می شود، نتایج اولیه تزریق در فرآیند بزرگ کردن لب ممکن است کمی بیشتر از حد انتظار باشد. این وضعیت در عرض چند ساعت یا در نهایت چند روز از بین می رود. اگر لیپوساکشن با تزریق چربی انجام شود، این دوره ممکن است چند هفته طول بکشد.

درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان با داروهای موضعی، فریزر و لیزر
روش تزریق چربی
یکی از روش های بزرگ کردن لب بدون جراحی، تزریق چربی است. لیپوساکشن زمانی انجام می شود که بیمار بخواهد به جای استفاده از ژل های مصنوعی از بافت بدن خود برای پروتز لب استفاده کند. برای انجام این کار، پزشک چربی یک ناحیه از شکم، باسن و ران را (با استفاده از لیپوساکشن) برداشته و برای تزریق آماده می کند. سپس چربی آماده شده به لب ها تزریق می شود و می تواند ظاهری مناسب برای لب ها ایجاد کند. مقداری از چربی تزریق شده همیشه در نتیجه حرکات طبیعی لب شکسته و جذب بدن می شود. با این حال، درصد زیادی از این چربی (بیش از نیمی از آن) به طور دائم در محل تزریق باقی می ماند. به دلیل این شرایط، میزان چربی تزریق شده در هنگام استفاده از این روش بیش از حد است، به طوری که بیمار می تواند در عرض سه تا چهار هفته نتایج تقریبا نهایی تزریق چربی را بر روی ظاهر لب های خود مشاهده کند.

بهبود
برای بهبود سریعتر بیمار پس از بزرگ کردن لب توجه به نکات زیر ضروری است:

در 48 ساعت اول از کمپرس یخ روی لب های خود استفاده کنید.
در 48 ساعت اول صحبت و جویدن خود را تا حد امکان کاهش دهید.
در هفته اول کمتر بخندید.
هفته اول به صورت نیمه نشسته بخوابید و روی شکم نخوابید.
برای جلوگیری از کبودی یا خونریزی غیرضروری، خم نشوید، حرکات کششی انجام ندهید، ورزش نکنید، یا فعالیت های دیگری که ممکن است به لب های شما فشار بیاورد انجام ندهید.
در 1 تا 3 روز اول از فعالیت های شدید خودداری کنید.
برای جلوگیری از عفونت لب های خود را تمیز نگه دارید (برای این منظور می توان از آنتی بیوتیک ها نیز استفاده کرد).
نکات بالا همه پیشنهادهای کلی برای حفظ سلامتی شما هستند. علاوه بر این پیشنهادات، لازم است همیشه به توصیه های پزشک خود توجه کنید، زیرا پزشک بهترین اطلاعات را در مورد وضعیت شما دارد و می تواند در این زمینه به شما توصیه های لازم را بدهد. دوره نقاهت بعد از درمان و روند برجسته سازی و رفع چین و چروک دور لب حدود 1 تا 2 روز می باشد. کبودی و تورم نیز ممکن است تا یک هفته ادامه داشته باشد.

 

darichesalamat.ir




می پسندم نمی پسندم

جمعه 12 فروردين 1401 -19:16 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: